Foto's geplaatst - Reisverslag uit Khajuraho, India van Suzanne en Laurie - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst - Reisverslag uit Khajuraho, India van Suzanne en Laurie - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzanne en Laurie

05 November 2009 | India, Khajuraho

Hallo!

Even een kort berichtje om te laten weten dat we wat foto's op de site hebben geplaatst. Na 3 keer een half uur proberen is dit eindelijk gelukt! Het internet is hier verschrikkelijk langzaam en alles loopt vast. We zitten nu in het hotel in Khajuraho en het is bijna 23.00 uur. Morgenvroeg vertrekken we om 7.30 uur met de auto naar Pachmari. We gaan nu dus maar snel slapen.

Nog een nieuwtje van Lau: 'Ik heb de Ken Leemans-sjaal gewonnen via de prijsvraag van zijn fansite!!!!'
Hier zijn we allemaal natuurlijk erg blij mee. Hopelijk volgt er ook een meet & greet met Ken zelf!

Groetjes!!

• 06 November 2009 - 12:28

Rosalie:

De foto's zien er goed uit! Ik vind vooral die foto met die kindjes zo lief :D Alleen het jongetje ziet er een beetje apart uit met die zwarte lijnen onder z'n oogjes :S
    Hadden jullie toch maar een zak ballonnen meegenomen he ;)

• 06 November 2009 - 12:29

Rosalie:

Ohja en die gestippelde soepjurken zijn uglyyyy! haha!

• 06 November 2009 - 15:14

Mady:

Namaste
    leuk te lezen dat jullie super enthousiast zijn en dat jullie volop genieten van jullie
    welverdiende reis.
    Een paar weken een totaal andere wereld.
    Kijk met spanning naar jullie volgend verslag en foto's uit.
    Groetjes mady

• 06 November 2009 - 22:38

July:

Wat staan jullie schattig op de foto's!! Hoe was de rit in de riksja, comfy?? En die jurken moeten jullie echt als souvenir meenemen of misschien voor de carnaval.
    Volgens mij voelen jullie je al een beetje thuis in India. Ben nu al benieuwd naar de volgende foto's.
    xxx mam

• 07 November 2009 - 16:11

Nanny:

Hallo Laurie en Suus, Wat een prachtige reis maken jullie! Geweldig om alles nu eens in het echt te zien. Ik geniet ook mee met jullie reisverslag. En leuk iets te hebben gewonnen! Later maar eens laten zien. Groetjes en tot mails, Nanny

• 10 November 2009 - 13:25

Nathaly Tuithof:

Hoi Suzanne en Laurie,

Het is een geweldig reisverslag. Geniet ervan.

groetjes Nathaly

• 15 November 2009 - 13:32

Suus En Lau:

@ Roos: de kleine kinderen hebben hier bijna allemaal zwart om de ogen omdat ze dat mooi vinden, zo worden hun ogen geaccentueerd.
    Ja jammer dat we niks leuks hebben meegenomen. Maar de koffers waren toch al vol en lekker zwaar.

@ July: nee het ritje in de riksja was niet geweldig, het was heel krap op t bankje, we waren bang dat we eruit zouden vallen door de grote kuilen in de weg, het wagentje kraakte keihard en kon ieder moment uit elkaar vallen, en die oude man was toch wel heel erg zielig! Maar het was wel leuk om mee te maken ;) nu pakken we liever een toektoek. Die jurken moesten we inleveren, helaas ;)

Groetjes!